ZADANIE 1. Praca socjalna – harmonogram

  • grudzień 2021- czerwiec 2022 – praca z uczestnikami II edycji projektu
  • maj 2021- grudzień 2021 – praca z uczestnikami I i II edycji projektu
  • marzec 2021, kwiecień 2021 – praca z uczestnikami I edycji projektu

Dyżury pracownika socjalnego:

  • Poniedziałek w godzinach 800 – 1200 (teren), 1200 – 1600 (biuro)
  • Wtorek w godzinach 800 – 1200 (teren), 1200 – 1600 (biuro)
  • Środa w godzinach 800 – 1200 (biuro), 1200 – 1600 (teren)
  • Czwartek w godzinach 800 – 1200 (biuro), 1200 – 1600 (teren)
  • Piątek w godzinach 800 – 1200 (biuro), 1200 – 1600 (teren)

Pracownik socjalny przyjmuje beneficjentów projektu w lokalu w Pabianicach przy ul. Warszawskiej 43/2B. Zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi rozmowy z pracownikiem socjalnym odbywają się po uprzednim umówieniu wizyty, dezynfekcji rąk z zachowaniem dystansu społecznego (2 metry), w maseczkach.

W przypadku ogłoszonego lockdownu lub innych ograniczeń wprowadzonych przez władze pracownik socjalny w związku z epidemią koronawirusa

jest do dyspozycji beneficjentów projektu w godz. 8-16 (pon.-pt.) pod nr. tel. 728 517 792

W przypadku konieczności kontaktu osobistego pracownik socjalny dyżuruje:

  • Poniedziałek w godzinach 8.00 – 12.00 (teren), 12.00 – 16.00 (biuro)
  • Wtorek w godzinach 8.00 – 12.00 (teren), 12.00 – 16.00 (biuro)
  • Środa w godzinach 8.00 – 12.00  (biuro), 12.00 – 16.00 (teren)
  • Czwartek w godzinach 8.00 – 12.00  (biuro), 12.00 – 16.00 (teren)
  • Piątek w godzinach 8.00 – 12.00  (biuro), 12.00 – 16.00 (teren)